Procedura reklamacyjna

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza (PDF)

2.Odesłanie produktu
Reklamując prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
ROSTAM Roman Sztama
Stawiszcze 6
98-200 Sieradz


4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ROSTAM Roman Sztama
Stawiszcze 6
98-200 Sieradz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Jeśli odeślesz nam również dowód lub kopię dowodu zakupu, bardzo nam to ułatwi procedurę zwrotu.